수요일

waiting wishing hoping


Και να που ερχονται οι στιγμες που γυρνας στην πραγματικοτητα , που σκεφτεσαι οτι τι πιο ουσιωδες απο το ολοκληρωτικο δωσιμο, την αγαπη και τις βολτες στον παγωμενο αερα..
Ειναι διαστροφικο αυτο που συμβαινει γυρω..
Λες μα πως γινεται ολοι να λενε 'μη το ενα , μη το αλλο', ' μη δειξεις οτι εισαι ευαλωτος ευαισθητος', ' ειναι κατα σου ολα αυτα'..

Συνεπαγεται: κλεισου στον εαυτο σου, βαλε μπροστα τον εγωισμο σου και βαλε παρωπιδες στα αισθηματα και στις αυθορμητες στιγμες.
Δηλαδη εγω μενω εδω για ν'αγαπαω το εγω μου , να φυλαω το εγω μου και να απωθω τους γυρω βαζοντας ΠΑΛΙ το εγω μου μπροστα.

Στους φιλους μου που δεν αγαπουν μονο το εγω τους ευχομαι να μεινουν οπως ειναι και να μη φοβηθουν ποτε να ανοιχτουν στον περαστικο συνομιλητη και ο φοβος να εξαφανιστει στο κεντρο της γης να καει εκει στον πυρηνα της και μη ξαναβγει ποτε του!!!(yoga sessions)

Και ο πονος ειναι στο παιχνιδι. Ειναι το κρυμμενο χαρτι στο μανικι, αυτο που πεταει ο αλλος απο κει που δεν το περιμενεις και γκρεμιζεται ο κοσμος σου.
Πρεπει να το ανεχτεις κι αυτο, ειναι η λεξη στο λεξικο που υπαρχει για καποιο λογο: Γιατι πρεπει να τη βιωσεις. Να τη βιωσεις για να σταθμισεις την αξια των αλλων λεξεων οχι ομως και να τις απαρνηθεις..
Πονος αγαπη/χαρα λυπη/ ζωη θανατος /φιλια μισος/ δραση αντιδραση..
Αν δεν υπηρχε η μια δεν θα υπηρχε η αλλη ..Γιατι πως αλλιως να τις ορισεις?

Αναγνωριζεις το σκοταδι απο το φως και τον ηλιο απο το φεγγαρι..
Ομως στην ψυχη πως να διακρινεις αυτη τη βαθεια αληθεια?
Δεν ξερω αν υπαρχει τροπος ή αν θα τον ανακαλυψω με το χρονο..Ξερω οτι ειναι δυσκολο, ξερω θα πονεσω μεχρι να το νιωσω, ειναι δυσκολες οι ωρες που περνουν οταν τα αναλογιζεσαι ολα αυτα και μαλλον γι'αυτο διαλεξα να τα γραψω για να μη τα σκεφτομαι μονο.

Ισως καποιος καπου ναχει απαντησεις. Να θελει ναπει κατι( group therapy ..)
Οχι δεν ειμαι τρελη κι ουτε βιωματα εχω!!!!
Εχω εμπειριες οπως ολοι. Εχω ματια κι αυτια και δεχομαι ερεθισματα καθε μερα..τα μαζευω καθε βραδυ σε ενα κουτι και τα κοιταζω, τα συγκρινω, τα αποδεχομαι ή τα απορριπτω..
Κι ετσι διαμορφωνομαι.. ετσι κι εσυ.

Περιμενω, ευχομαι, ελπιζω.. να ρθουν οι απαντησεις, να ερθει το μαννα και να σβηστουν τα ερωτηματικα..

αλλα δε το βλεπω.


Roads - Portishead - (Sultan & The Greek Remix)