월요일

dancing in your rain

εβρεξε σημερα..ανεβασα τις τεντες, κοιταξα το γκριζο ουρανο που ανυπομονουσε να ανοιξει τις βρυσες του και να κλαψει μαζι μου..
σκεφτομουν οτι αυτην την ωρα εισαι καπου και μοιραζεις γελια, τρεχεις να κρυφτεις απο τη κακοκαιρια και την υγρασια,
απο την ακαταπαυστη αυτη σταγονα, που ομοια της επεσε στο προσωπο μου, κυλησε στο λαιμο μου, κρυφτηκε στη μπλουζα μου και δροσισε το στηθος μου...
σου παει η βροχη..και η ομιχλη σου παει..αλλα δε ξερω αν θα τη ζησουμε ποτε μαζι, αν θα εισαι εδω για ολα αυτα.
Και η βροχη ολο και δυναμωνει και γεμιζει ηχους το αδειο μου απογευμα ,
τον ησυχο μου κοσμο..
Σου μοιαζει γιαυτο..εδωσε χρωμα με το γκρι του αυτος ο ουρανος.. η αναπαντεχη βροχη που δε περιμενεις κι ερχεται για να καθαρισει τα παντα..
Τωρα βρεχομαι για τα καλα, η μανα μου φωναζει οτι θα πλημμυρισει το μπαλκονι..να κατεβασω τις τεντες..
Οχι δε γινεται,ειναι η κοινη μας μοιρα αυτο το μετερεωλογικο ατυχημα..το απροβλεπτο.
Οπως ησουν κι εσυ..Γελαω υστερικα που δε καταλαβαινει κανεις οτι σκεφτομαι χαρουμενα..
rain came down and washed away the tears
ουτε ο Νωε δε θα γλυτωνε..δικιο ειχες.



Luvstory - Sigur Ros & Mogwai