화요일

dear mirror




δε ξερω αν η τυχη παιζει ρολο ή αν τελικα καποια πραματα απλα τα προκαλουμε εμεις..


ειναι καποιες φορες που λες ρε γαμωτο μπορουν να συμβουν πραγματα που τα βλεπεις στις ταινιες??






ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟς 2008


Συνταγμα σταση μετρο> πανδαιμονιο κοσμου να ρεει στις κυλυομενες και στα σκαλια..τρελοι ολοι τρεχουν να προλαβουν κατι,τι?
εγω περιμενω να σε δω, δε σεχω ξαναδει ποτε μου..μονο φωτο σου απο μια σελιδα..μιλαμε το τελευταιο χρονο και εισαι το αλλο μου μισο, καποιος που πραγματικα με ξερει και δε μεχει δει ποτε του.


ραντεβου στα εκδοτηρια μου λες, χορεψε τσιγκολελετα για να σε καταλαβω.:-)


κατεβαινω με αγωνια τις σκαλες ,χαος , δε 8α σε βρω ποτε μου!





ΣΤΟΠ ΚΑΡΕ:


αργη κινηση παγωνει η εικονα κι εγω μαζι της..ο κοσμος ανοιγει σε ενα σημειο και εμφανιζεσαι εσυ, χαμογελαστος με εχεις καταλαβει και τρεχεις πανω μου..τσιγκολελετα λεω χαμογελαστα και πετω σε μια αγκαλια που αποζημιωνει ολες τις απουσιες, ολα τα βραδια στο msn με τσιγαρο και μουσικη αγαπημενη λογια ατελειωτα και βλεμματα κολλημενα στον η/υ και σκεψεις για χαμενες αγαπες..


και δεν ησουν εκει..ησουν στην ακρη του καλωδιου σε μια αλλη πολη μακρυα να μιλας με το υπερπεραν και τις ιστοσελιδες..


ξερω εισαι εκει κι εκει θα μεινεις αλλα αυτες τις στιγμες, μη λειψεις ξανα και για κανενα λογο..

wicked game.

χανομαστε στους δρομους της μεγαλουπολης, μας καταπινουν τα στενα στο Μοναστηρακι , σε εκεινο το παντοπωλειο, που τα κρυα του σκαλια περιμεναν εμας να τα ζεστανουμε..4 χειλη ενωμενα σε τελειο σχηματισμο
' δε μπορει να φιλας οπως θελω να φιλιεμαι..'

κι ομως..

οι δρομοι μας οδηγουν στο Θησειο τα χρωματα της αυγης, κοκκινης, μας συνοδευουν στον αποχαιρετισμο μας παλι..πρεπει να φυγεις. Αντιο
πικρο κατακερματιζει το πατωμα.
Βγαινω απο το μετρο μετραω γρηγορα τα βηματα μου, δε γυρναω το κεφαλι, αν το κανω θα γυρισω πισω, διπλα σου, δε θα σαφησω..


κι ομως εμεινες, δεν εφυγες, ησουν εδω για μενα..
και ενα βραδυ ολακαιρο να μοιραζομαστε τα ποτα μας με το στομα,να ανατριχιαζω με καθε σου αγγιγμα, κατι που μονο εσυ ξερεις να κανεις..
Αργοτερα στη κουζινα ενος σπιτιου, εξερευνας το προσωπο μου , ακουμπας καθε οστο μου για να μη με ξεχασεις..αυριο φευγεις σιγουρα..το ξημερωμα μας βρισκει μισογυμνους στο κρυο πατωμα,αγκαλια οπως ποτε αλλοτε, με κουμπια στα τζιν χαλασμενα,μαλλια ανακατα...

φιλια φουρνου,προφιτερολ και ηλιος στο πρωινο Περιστερι.
Αντιο (ξανα..)

Η επομενη μερα με βρισκει απελπισμενη..πρεπει να σε ξαναδω..
Τσικνοπεμπτη>> στη βασιλισσα του καρναβαλιου. Εκει θα ειμαι.

Κλεισμενοι για ωρες σε ενα δωματιο που γεμισε ανασες και ιδρωτα, που ξεχειλιζε ερωτα,που ηταν μερα και εγινε νυχτα αθορυβα με μια υποκρουση..τα βογγητα σου, τους αναστεναγμους μου και τις ματιες ολο υποσχεσεις και προστυχια..αλλα εισαι δικος μου κι εγω δικια σου.

Βολτα στη μαρινα,σε χανω οριστικα αυριο, επιστροφη στη πλανευτρα, μακρινη, υγρη Θεσσαλονικη.
' ψαχνω το φεγγαρι και καθεται στα μαλλια σου'..
περπαταμε τα βραχια ενα ενα..βρηκα εναν αστερισμο..διπλα στο τυχερο 7....ενα τριγωνο με 3 αστερια ομοια..αλλα μακρυα το ενα απο το αλλο...
σωπα,ολα γιανουν..σπιτι, η ωρα πλησιαζει..Πεταμε για τελευταια φορα τα ρουχα στο πατωμα, τελευταια φιλια, τελευταιο σ'αγαπω..
φευγεις, η δουλεια πρωινη..κλεινεις την πορτα και παιρνεις μια ανασα μου μαζι σου,την τελευταια.
Αντιο (...)

Το κτελ ηταν μαρτυριο, ο υπνος απο τα ξενυχτια σωτηριος , ηρθε να με σωσει απο ενα ταξιδι σκεψεων. Φτανω..παω στη δουλεια.. δεν εχω ορεξη καμια..ειμαι χαλια,θελω να ειμαι μαζι σου,ουρλιαζω μεσα μου, κλαιω,ακουω τη μουσικη που ακουγαμε μαζι το τελευταιο πρωι..
σου χω γραψει ενα cd,να τ'ακους ..
> 'My blueberry nights'( 'οι νυχτες μου μακρυα σου').. μακρυα σου ειναι...




3 αντιο κι ενα σ'αγαπω...και η ζωη κοκκινισε.