일요일

eclipse

mEtallasoMai

adeiazw
krubomai


vlepw

ton kosmo allIWs >>>>>>delirio





..............
;;;;;; ???????????????????????????????????? ??



pisw apo th skia tou

simera feggari mou eimaste ta duo mas..
o upnos de me pernei, o morfeas ekane sumfwnia na min er8ei apopse..sumfwnia me tis skepseis pali..ta xoun vrei kala oi duo tous..

to krasi omws apo to ksexasmeno taksidi mou, diafhmistiko australeziko krasi ths swiss air swzei.
swzei apo to jet lag ths zwhs mou..

akou nadeis feggari.. oso kai na mikraineis, osa xrwmata kai n'allakseis, osa sxhmata, egw eimai suntrofia sou kontinh..
edw na ta leme, na leme gia th skoteinh pleura tou kosmou , auth pou vlepeis otan xanesai kai de se vlepw alla vlepoume ta idia pramata..
den ekplissesai?poso diaforetika einai ola otan i skia erxetai na zwgrafisei th la8os pleura twn proswpwn?

ax poso allazoun ola kai mazi ki egw..
bgainei ksana to kako mou proswpo lupimeno kai sku8rwpo..sbhnei sto eleos tou skotadiou..

se vlepw pali erxesai..terma ta paixnidia..to krasi 8olwnei th matia mou, ta tsigara de ftanoun,o kapnos ftiaxnei kuklous pali gurw mou..ti sunduasmos..o xoros tou kapnou, me ypnwtizei..me kanei na ksexnaw auta pou me ponane..
feggaraki..paw gia upno..


esu twra ksupnas..6.09 phge
kalhmera loipon
kalhnuxta fraulein...



Falling - John Frusciante